Assalamu'alaikum, hai ♥ Kisah pagi tadi... Rutin harian... Pergi office mesti on radio cats FM dalam kereta. Suka dengar topik lo...

Isu Perbualan Di Cats FM Pagi Tadi

/
0 Comments


Assalamu'alaikum, hai
Kisah pagi tadi... Rutin harian... Pergi office mesti on radio cats FM dalam kereta. Suka dengar topik loya (perbualan) pagi tok. Macam-macam isu yang dorang utarakan. Pagi tadi... Topik mereka... Kalau pergi travel... Lebih suka guna jalan darat ke udara?
Kalau tanya pendapat aku... Bergantung tempat dan keadaan la. Ada pro dan kontranya jugak. Memanglah... Seperti dj kata... Guna jalan darat... Seronok. Jauh perjalanan, luas pemandangan. Tapi, nak kena tengok geografi sesuatu tempat jugak. Macam kat Sarawak lah ek. Sebagai contoh... Tinggal di Kuching... Tetiba kena pergi berkursus di Miri. Sanggup kau drive sendiri dari Kuching ke Miri... 12 jam tu. Tapi... Kalau yang jenis suka berjalan tak kisahla. Lainlah kalau aku... 3 jam perjalanan pun, aku dah gelisah semacam... Inikan pulak 12 jam.

Kalau naik kapal terbang pulak... Dari Kuching ke Miri memang tak lama. Entah-entah tak sampai 1 jam. Cepat dan mudah. Penat pun tidak... Betul tak?




ARTIKEL LAIN DI SINI

No comments: