Assalamu'alaikum, hai... Second day of raya... Mesti masih busy kan. Lagipun harini aku still cuti. Esok baru masuk kerja. Bila d...

Habis Bateri Dah!

/
0 Comments


Assalamu'alaikum, hai...
Second day of raya... Mesti masih busy kan. Lagipun harini aku still cuti. Esok baru masuk kerja. Bila dah beberapa hari duduk di rumah... Akan terasa malas nak pergi kerja. Huhu... Oh! Tidaaakk...

Bila cakap pasal duduk di rumah. Lansung tak plan nak pergi mana-mana. Entah! Malas lebih menguasai aku duatiga hari ni. Alia pulak... Bila aku ada kat rumah. Tak nak berenggang. 


Tapi... Alia budak pandai. Dan... Aku syukur, tak sia-sia aku melatihnya menggunakan gadget handphone setahun yang dulu dengan berdisiplin... Di mana ada masa tertentu je boleh main handphone.

Dah tu... Kalau dah low bateri, reti pulak dia cakap kat aku atau ayahnya... Suruh charge. Lepas tu... Lansung tak mintak... Kalau kita tak bagi. Alhamdulillah...

Semoga Alia menjadi anak yang pintar dan solehah ya Allah... Amin...




ARTIKEL LAIN DI SINI

No comments: