Assalamu'alaikum, hai... Hoyehhh.... Jumaat yang ditunggu muncul jua. Bukan apa... Tak sabar tunggu weekend sebenarnya. Duduk rum...

Jumaat Yang Ditunggu...

/
4 Comments


Assalamu'alaikum, hai...
Hoyehhh.... Jumaat yang ditunggu muncul jua. Bukan apa... Tak sabar tunggu weekend sebenarnya. Duduk rumah bertemankan hubby melayan karenah puteri kesayangan kami... Siapa lagi... Kalau tak si Alia kan...

Masa weekend je berpeluang bersama. Masa kerja... Sampai umah dah jam 6 petang. Kalau Alia belum mandi... Bagi dia mandi dulu... Then selesaikan apa yang patut... Settle semua... Jam 10 gitu Alia dah nak tidur. Berapa jam je boleh main dengan dia. Selebihnya... Takde. Huhu... Kalau ikutkan hati... Nak je duduk rumah jaga anak. Tapi tu la... Ekonomi tak stabil lagi... Nak buat macam mana la kan. Sabar jelah. 


Nilah... Muka si jantung hati yang dirindui. Semakin pintar dan cergas. Mulut pulak dah macam murai... Semua benda dia nak tahu... Nak kena sabar layan karenah dia.




ARTIKEL LAIN DI SINI

4 comments:

  1. untuk mak2 macam weolls ni, weekend memang ditunggu2...

    ReplyDelete
  2. bes dapat bersama keluarga...tapi klu noe..ada je aktiviti masa weekend...langsung tak rest ...

    ReplyDelete
  3. comelnya alia..budak makin besar mmg la byk kerenahnya setanding akal

    nak buat macam mana fiza kan,dh namanya kerja..sabar je la..:)

    ReplyDelete
  4. Seronok tgk ank membesar dpn mata kn kak..

    ReplyDelete