Assalamu'alaikum, hai... Dah raya ke berapa entah... Tapi mood raya still kelaut. Masa terluang pun... Aku guna sebaik mungkin un...

Suka Bila Alia Bagi Makanan

/
0 Comments


Assalamu'alaikum, hai...
Dah raya ke berapa entah... Tapi mood raya still kelaut. Masa terluang pun... Aku guna sebaik mungkin untuk melayan si Alia.

Petang tadi... Balik kerja aku gorengkan keropok ikan kegemaran hubby dan Alia. Bila dah muak dan pantang tengok kucing... Mulalah dia bagi kucing makan... Tak kiralah... Tengah makan biskut ke, coklat ke... Semua dia nak bagi kat kucing...


Kucing umah aku pulak tak memilih... Main hentam je. Bila tengok Alia makan... Mulalah kucing datang mendekati Alia... Macam tau-tau je Alia akan bagi makanan... Sabo jelah...




ARTIKEL LAIN DI SINI

No comments: