Assalamu'alaikum, hai...
Penat! Baru lepas iron baju kerja... Kebetulan Alia tidur lama. Jadi... Aku ambik kesempatan yang ada untuk iron baju aku dan hubby... Alhamdulillah, setelah ditolaktambah... 2 jam lebih baru selesai. Maybe ada yang kata aku lambat iron baju... Tak kisah ler... Janji puas hati.



Lepas iron baju... Aku lepak di dapur sambil makan kudapan hari raya yang masih berbaki. Actually... Kat kampung aku... Raya meriah hanya pada hari raya pertama dan kedua je... Lepas tu. Dah macam hari biasa. That why... Jangan hairanlah... Kalau kek atau biskut masih banyak... Lagi-lagi family aku yang bersaiz besar. Haha... Kalau dah setiap sorang membeli... Jadinya penuhla dapur... Sampai ada yang belum habis dimasak sampai sekarang... Beras nasi himpit... Pun masih berbungkus-bungkus kat dapur... Lepas semua dah balik... Tinggal beberapa orang lagi kat umah... Mana larat nak habiskan. 

Jam 4 gitu... Dengar Azan Asar... Alia bangun terus mintak belikan aiskrim. Apalagi hubby... Cuaca panas... Mahunya mencari penyejuk anak tekak. Ye tak... 




Dapat aiskrim... Layan babytv... Senyaplah dia... Then, jam 6 petang wajib mandi... Alia dah tahu dah masanya. Mulut pun dah semakin becok dah sekarang... Bersabar jelah layan soalan yang dia lontarkan. Huhu...