Assalamu'alaikum, hai...
Seminggu dah tak update blog... Tetiba, Jumaat aku dapat 1 sampul surat dari semenanjung. Haipp!! Bentak hatiku... Daripada siapakah surat itu. Hehe... Dah lupa sebenarnya tentang segmen yang pernah diikuti. Rupanya kad raya daripada blogger Pink Ummi. Terima kasih yer...


Weekend kali ni aku duduk rumah je... Sebab penat bantu emak sediakan juadah untuk dorang KEMAS buat open house. So kenyang perut... Tidurlah jawabnya. Cuma teringat pasal kad raya... Tu yang cepat-cepat update before terlupa. 

Sedihnya... Nilah satu-satunya kad raya aku dapat untuk tahun ni... Yang lain semua kad elektronik. Zaman modenlah katakan... Semua nak cepat dan mudah right...

Hurmmm... Rasanya tu je kot aku nak bebel. Nanti ada cerita aku update lagi... Insya Allah...

Selamat hari raya ^____~.