Assalamu’alaikum, hai…
Alhamdulillah… Nampaknya sampai jugak hari ke-10 umat Islam berpuasa. Seperti semalam je baru start puasa kan… Cepatnya masa berlalu. Pregnant kali ni… Suka benau aku makan maggi wei… Terutamanya maggi laksa. Bukannya berkhasiat pun. Tapi… Tu jugak makanan yang aku nak. Nak makan pun… Takdelah everyday… Cuma, ada ketika dan waktunya aku teringin nak makan.


Dulu… Masa mengandungkan Alia takdelah sangat keinginan nak makan maggi. Tak silap aku… Duatiga kali je bantai makan maggi. Huhu… Kali ni… Dah banyak kali dah. Sabo jelah.

Ada ke mommies di luar sana berperangai seperti aku time pregnant… Suka makan maggi. If ada… Bila baby lahir. Ada effect tak? Tapi… Mak kata… Bila naluri nak makan. Makan je. Jangan fikir negatif. Apalagi aku. Makan je… Sepertimana aku makan buah durian time mengandungkan Alia. Hehe…

Susah kan… Bila pregnant je, mesti nafsu nak makan macam-macam tu mengada-ngada. Hehe.. Akulah tu!