Assalamu'alaikum, hai... Bila tengok ruangan senyum kambing di utusan harian online . Aku teringat akan kata-kata seorang cikgu. G...

Bukan Mimpi, Tapi Rialiti

/
5 Comments


Assalamu'alaikum, hai...
Bila tengok ruangan senyum kambing di utusan harian online. Aku teringat akan kata-kata seorang cikgu. Gagal atau berjaya... Kita sebetulnya terima dengan hati yang terbuka.


Itulah yang harus kita akui. Perlukah kita senyum atau kutuk di atas kekalahan mereka?. Menang atau kalah... Itulah adat permainan. Kekadang... Ada masa kita di atas. Kekadang... Ada masa kita di bawah. 

Namun... Aku percaya. Kalah bukan bererti gagal buat selamanya. Tapi kekalahan pasti mengajar kita sesuatu agar lebih berwaspada dan berusaha untuk mengapai kejayaan yang akan mendatang.

Yang lepas biarlah berlalu... Yang pasti... Argentina akan ke final. Haha... Kekadang ada masa lepas sahur... If ada game... Aku layan jugak bola ni. Hehe...

Tahniah! Buat pasukan Argentina.




ARTIKEL LAIN DI SINI

5 comments:

  1. tp brazil mmg malu besar...tp x perlula nk kutuk lebih2 kan...hehehe

    ReplyDelete
  2. hahaha sy hanya mampu gelakkan aje..tak minat bola!

    ReplyDelete
  3. xde rezeki brazil...watpe.nak.malukan...adat pertandingan

    ReplyDelete
  4. tahniah
    http://coratcoretpinkummi.blogspot.com/2014/07/peserta-bertuah-untuk-segmen-24-jam.html?m=1

    ReplyDelete
  5. minat Brazil ke? Sha tak minat Brazil.
    Brazil ok sebenarnya tapi mungkin silap jurulatih.

    ReplyDelete