Assalamu'alaikum, hai... Adik-adik aku... Perempuan ke. Lelaki ke... Sama saja. Kurang gemar nak keluar rumah melainkan hari beke...

RUNNING MAN JUGAK YANG DITUNGGU

/
0 Comments


Assalamu'alaikum, hai...
Adik-adik aku... Perempuan ke. Lelaki ke... Sama saja. Kurang gemar nak keluar rumah melainkan hari bekerja. Bila dah hujung minggu. Confirm! Tv akan bersiaran dari pagi hingga ke petang. Paling dorang tunggu ialah running man, tv2... Hari sabtu starting jam 4. Entah episod terbaru running man atau yang lama ke... Aku pun tak tahu. Aku bukan layan pun running man.


Adik-adik aku semua kata best. Tapi... Walaupun dorang kata best. Aku tetap tak tertarik untuk menonton running man. Entah! Memang tak berminat. Nak buat macam manala kan. Baik aku update blog. Lagi best. Haha...

Yang paling tak tahan tu... Adik aku siap kata. Watak-watak dalam running man kacak-kacak belaka. Ada aku kisah. Haha... Namun, itulah manusia. Rambut sama hitam, tapi hati lain-lain. So, tak dapat nak kata apalah kan. Masing-masing ada minat yang tersendiri right...




ARTIKEL LAIN DI SINI

No comments: