Assalamu'alaikum, hai... Alhamdulillah di atas segala nikmat yang Allah telah berikan. Harini... Usia Alia dah genap 2 tahun. Hap...

Umurnya Dua Tahun Sudah!

/
8 Comments


Assalamu'alaikum, hai...
Alhamdulillah di atas segala nikmat yang Allah telah berikan. Harini... Usia Alia dah genap 2 tahun. Happy birthday sayang. Semoga sentiasa sihat dan membesar sebagai seorang anak yang solehah dunia akhirat.


Nilah muka dari tepi budak umur 2 tahun. Gambar semalam... Masa bawak di pergi jalan-jalan di taman permainan kanak-kanak, Debak. Alia tak boleh tengok cermin mata. Wajiblah nak pakai. Macam comel je... Haha.

Nanti... Jam 8 konon nak bawak Alia pergi klinik kesihatan, Spaoh. Harini... Alia timbang lagi. Entah naik ke tidak berat dia. Huhu...

Masa timbang berat umur setahun 10 bulan berat Alia turun. Tapi still ok. Cuma tu la... Selera makan Alia sekarang ada turun naiknya. Yelah... Budak makin lasak kan... 




ARTIKEL LAIN DI SINI

8 comments:

  1. HB Alia...jap je dah 2 thn...semuga sentiasa dilindungi Allah

    ReplyDelete
  2. Selamat Harijadi anak dara comey...
    smoga sentiasa sihat dan jadi anak yang solehah..:)

    ReplyDelete
  3. selamat ulangtahun kelahiran.. dah dua tahun :) moga membesar dengan sihat dan menjadi anak yang baik :)

    ReplyDelete
  4. kejapnya rasa alia dah dua tahun.happy birthday sayang..

    alia pakai speck mmg comel pun!

    ReplyDelete
  5. Hapy besday Alia... bertambah comel dah dia

    ReplyDelete
  6. selamat hari lahir alia.. :)
    jap je dah 2tahun..

    ReplyDelete
  7. Happy belated birthday Alia. Smoga membesar sebagai anak yg solehah. Sebaya dgn my Qhalif.

    ReplyDelete