Assalamu'alaikum, hai... Semalam before tengok drama projek memikat suami. Hubby ajak tengok rancangan majalah 3 di tv3. Review ...

Menariknya Rumah Rakit

/
4 Comments


Assalamu'alaikum, hai...
Semalam before tengok drama projek memikat suami. Hubby ajak tengok rancangan majalah 3 di tv3. Review pasal rumah rakit di Rompin, Pahang. Tempat yang sangat sesuai untuk mereka yang kaki pancing.

Sungguh kreatif. Terasa teringin pulak nak ke sana andai diizinkan Tuhan. Bukan saja boleh memancing kat situ. Tidur situ pun boleh... Huhu. Dahla lubuk udang besar-besar pulak tu. Pasti sedap bila mana terus dibakar di situ. Memang sodap... Mahu meleleh air liur dibuatnya tau.

Tapi tu la... Hubby bukan kaki pancing. Katanya... Tak minat ke arah tu buat masa ni. Tapi... Nanti. Kalau dah pencen tak tahulah pulak. Kalau hobi tu bertambah katanya.

Bila bercakap pasal memancing ni. Teringat aku dengan sorang kawan aku ni. Non-muslim... Masa tu dorang tengah hangat bercinta. Dorang ada group memancing tau... Weekend je. Confirm! Dorang 'berambeh' memancing dari pagi sampai pagi balik. Kekadang... Dapat banyak ikan. Kadang tu pulak... Seekor pun tak dapat. Itulah untung nasib hobi memancing. Nak tak nak kita kena hadapi. Dah minat katakan.

Andai diizinkan Tuhan... Satu hari nanti nak jugak pergi ke tempat macam tu. Insya Allah...




ARTIKEL LAIN DI SINI

4 comments:

  1. Kalau suami sy Fiza,mmg kaki pancing..skrg ni dia perturunkan plak hobi nya tu kat Pa'e..hehe..mmg dua2 dah kaki pancing...:)

    ReplyDelete
  2. Alaaa...tak tgk majalah tiga smalam.

    ReplyDelete
  3. noe pun ada tengok...mmg menarik...siap ada 2 tingkat tu...kaki pancing mesti suka tempat mcm ni

    ReplyDelete
  4. Cmnr nk book ek rumah rakit tu? Ade sape tau?

    ReplyDelete