Back to Top

04 January 2014

Tonton Maharajalawak Mega Minggu Ke-8



Assalamu'alaikum, hai...
Free full astro channel... So layanlah maharajalawak mega secara live di tv. Sebab tak langgan. Biasa tengok online je maharajalawak mega... Hehe. 

Hurmmm... Minggu ni lawak dorang buat bertajuk rancangan tv. Rata-rata 8 group biasa-biasa je. Ada part lawak tak menjadi jugak. Mungkin disebabkan tema rancangan tv kot. Susah nak create ceritanya... Tapi... Aku suka tengok bocey. Simple tapi lawak.

Ingatkan minggu ke-8 maharajalawak mega ada yang tersingkir. Yelah... Wala, SYJ dan Shiro dah naik 3 terbawah dah untuk penyingkiran. Rupanya... Minggu ni tiada penyingkiran. Syokla mereka...

Tak lawak sangatla malam ni... Tapi itu pendapat aku je... Hehe.


2 comments:

  1. A'ah. Minggu ni tak mengancam sangat lawak diorang.

    ReplyDelete
  2. hana tak tengok sangat thn nie punya seba jozan tak ada. huhu

    ReplyDelete