Assalamu'alaikum, hai... Al-fatihah... Buat Adik Nursafiqah Adawiyah . Siannya dengar cerita kematian Adik Nurshafiqah di tv3 sem...

Sedihnya Kematian Dia...

/
7 Comments


Assalamu'alaikum, hai...
Al-fatihah... Buat Adik Nursafiqah Adawiyah. Siannya dengar cerita kematian Adik Nurshafiqah di tv3 semalam. Dahla baru 2 tahun umur. Mati pulak dalam keadaan yang separa bogel dan menyayat hati. Dengar cerita kena liwat pulak tu. Ya Allah... Kenapa ek ada manusia yang fikirannya mengalahkan binatang... Sanggup melakukan perkara terkutuk seperti tu terhadap kanak-kanak yang tak berdosa. Kenapa!

Lepas tu pulak... Ada lagi kes sebarkan gambar mayat adik Nurshafiqah yang dalam keadaan separa bogel. Janganlah... Tolongla... Janganlah mengaibkan arwah dan keluarganya.  Emo pulak aku tengok berita semalam tu haishs.

Belum pun reda cerita kematian adik Nurshafiqah... Timbul pulak kes pembuangan bayi di tandas. Ya Allah... Apalah nak jadi manusia sekarang. Masa berasmara dana tak fikir ke baik buruk. Ya Allah... Seperti dah hilang pedoman. 

Ya Allah... Jauhkanlah kami daripada perkara-perkara sebegini  Ya Allah...




ARTIKEL LAIN DI SINI

7 comments:

  1. allah.. macam-macam, apa sudah jadi manusia hari ini..

    ReplyDelete
  2. al-fatihah, bila mengenangkan kes2 atau isu yang berkaitan dengan kanak2 serta bayi ni memang bergenang air mata farah...

    ReplyDelete
  3. Al-fatihah buat mereka. Sedih sangat2.

    ReplyDelete
  4. Memang sedih baca kisah adik ni.. tak berhati perut sapa yg melakukan tu... yg menyebarkan gambar pun sama..kesian lah kat keluarga arwah...

    ReplyDelete
  5. al-Fatihah.

    Beli dengan harga murah dan dapat diskaun jadi lagi murah kat SINI :)

    ReplyDelete
  6. zaman manusia semakin kejam fiza,nauzubillah

    ReplyDelete