Assalamu'alaikum, hai...
Alhamdulillah... Di atas peluang dan ruang yang ada... Untuk aku terus berkongsi cerita. Semenjak aku berjinak dalam dunia blogging starting on 2011 until now... Speaking London lah pulak... Haha. Ok! En. Suami tak pernah melarang, malah menyokong lagi ada. Alhamdulillah... Aku cukup bertuah memiliki seorang suami yang baik lagi sporting... Tiada siapa dapat menggantikan tempatnya di hati aku. Even dirinya selalu merendah diri di depan aku mengatakan dirinya tak handsome.

Nasihatnya dari mula aku berblogging sampailah sekarang tetap sama, tak berubah... "Hati-hati bila menulis". Kata-kata nasihatnya... Tetap aku ingat. Yelah! Macam-macam boleh berlaku sekarang ni kan. Lagi dunia blog juga mampu menjanakan pendapatan. Halal atau haram wang yang kita dapat dari menulis juga harus diambik kira.

Apa yang kita tulis juga harus ditapis. Info biarlah tepat katanya. Jangan pulak main tangkap dan muat. Sudahnya... Tersalah tulis. Menimbulkan fitnah atau pembohongan pulak jadinya. Na'uzubillah. Semoga aku terus ditetapkan iman untuk terus berkongsikan cerita yang baik untuk semua. Insya Allah...

Happy Weekend semua ^____<.