Assalamu'alaikum, hai...
Bila dah tak tahu nak update cerita apa... Mulalah aku pergi marathon kejap di dashboard aku. Tengok secara general apa entri yang kawan-kawan update. Biasanya... Tajuk entri yang menarik akan curi perhatian aku untuk singgah membaca... Biasalah manusia. Bila pelik dan menarik sikit, mesti perasaan nak tahu lebih tu wujud. Betul tak?

Macam-macam cerita ada... Ada yang kalut dengan anak sampai lupa nak buat susu bekal. Biasalah tugas sebagai seorang isteri... Tak menang tangan dibuatnya. Tapi... Pahala bertengkek-tengkek kalau kita ikhlas melakukannya. Perkara biasa yang tak perlu kita nak hairankan. Bukan mudah nak jadi sorang isteri dan ibu kepada anak-anak. Semuanya perlukan kesabaran yang tinggi. 

Tak cukup itu... Ada yang rajin sampai buat macam-macam resepi kek. Kek cheese meleleh la... Tapi serius. Kalau cheese cake... Aku kurang gemar sikit. Cepat muak bila makan cheese. Tak tahu kenapa. Sebab tu... Aku tak pernah lagi buat cheese cake. Percaya atau tak, kena jugak percaya. Hehe... 

Apa-apa pun yang berlaku. Malas atau tidak pada hari Isnin. Rutin harian kena jugak hadap. Semoga hari Isnin membawa banyak pahala buat kita semua ok!.

Have a nice day ^_<...