Assalamu'alaikum, hai... Kalau tanya aku pasal best ke tak akasia terbaru, Ariana Rose ... Berdasarkan 2 episod dah aku tengok. L...

Best Ke Ariana Rose?

/
4 Comments


Assalamu'alaikum, hai...
Kalau tanya aku pasal best ke tak akasia terbaru, Ariana Rose... Berdasarkan 2 episod dah aku tengok. Lebih bagus jalan ceritanya jika nak dibandingkan dengan slot akasia sebelum ni... Playboy itu suami aku. Bolehla layan. Pelakon-pelakonnya pun ok... Ceritanya pun pasal playboy jugak. Cuma garaban ceritanya saja berlainan. Ye ke... Ke sama je? Hehe...

Berdasarkan sinopsis Ariana Rose yang aku baca before ni... Lepas Ariana bersubahat dengan Tengku Juwita. Berlakon sebagai perempuan mengandung dan hadir ke perkahwinan Tengku Adam dan Tengku Juwita semata-mata untuk rosakan majlis tu. Akhirnya berjaya... 

Tapi sian la parents Tengku Juwita. Tak tahu perkara sebenar dan mati-mati salahkan famili Tengku Adam. Malah, siap tuntut 100 juta tu sebagai saman malu.

Yang Tengku Adam pulak... Disebabkan tak kenal siapa perempuan yang mengandung tu... Terus menyiasat.

Semalam punya cerita. Tengku Adam menerpa Ariana dari belakang. Aku rasa episod 3 Ariana Rose malam ni... Mesti Ariana kena rogol dengan Tengku Adam... Tu pun kalau ikut sinopsis. Ye ke tidak... Kalau berkesempatan malam ni... Nak jugak tonton. Hehe...

Korang layan tak Ariana Rose?




ARTIKEL LAIN DI SINI

4 comments:

  1. baru 2 episod kan?... mama sekejap tengok sekejap tak.. hihi, maghrib kan, bz dgn budak2..

    Boleh jenguk mama di sini.. Mamaniza.com

    ReplyDelete
  2. best. sebab pelakon dia tak kaku mcm cerita playboy tu haa. memang best. nak2 ada pasal dendam sikit. hehe

    ReplyDelete
  3. Best lah jugak..sy ikut cerita ni..:)

    ReplyDelete
  4. muni tgok2 gitu je..tu pun sbb semalam keja malam.klu kt rumah mmg tak tgok tv..boleh la klu PISA tu poyo sgt.hehe

    ReplyDelete