Assalamu'alaikum, hai... Bila kita larang dan bagi benda lain time dok kita sibuk membaca. Mulalah nak protes... Tunjuk muk...

Apabila Dimarahi...

/
8 Comments


Assalamu'alaikum, hai...


Bila kita larang dan bagi benda lain time dok kita sibuk membaca. Mulalah nak protes... Tunjuk muka masam macam cuka. Sian pulak aku tengok. Bila kena marah... Gitulah jadinya... Tekun tengok bbtv sampai tak perasan aku snap gambar... Siannya dia.

Aku tak marah dengan pukul. Tapi hanya membesarkan mata. Alia dah takut dah... Lepas tu reti pulak pujuk aku. Panggil "mak... O... Mak", sampailah aku menyahut. Bila dengar dia gitu. Mulalah hati tersentuh. Tak jadi nak panas hati woo... Begitulah kuasa si anak berdiplomasi dengan aku.

Macam mana nak marah? Kalau begitu gayanya...







ARTIKEL LAIN DI SINI

8 comments:

  1. hehehe anak ohh anak.. kadang2 kalau kita berkasar sikit pn terus jadi menyesal.. kenapa lah aku marah anak aku... bla bla bla.. kuat betul instinct kita sbgai ibu terhadap anak2 kan Fiza :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. ZazaMyMoon : Kan... Marah dengan anak. Confirm lepas marah terbit rasa bersalah kan. Tu la... Kuat betul instinct kita sebagai ibu dgn anak.

      Delete
  2. alaaaa ciann dia.
    Kena marah ngan Mak yer.

    anak nih pandai wat muka kesian kan. nak marah pon x sampai hati.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nafira usof : Betul tu zura. Tengok muka kesian Alia buat. Terus tak jadi nak marah. Sian pulak jadinya. Haha...

      Delete
  3. Samalah kita Fiza.. bila nak marah terus tak jadi bila dgr dorang panggil..Ibu oh ibu... hihi..

    ReplyDelete
  4. begitulah seorang ibu..bila anak buat muka kesian ..hati terus jadi sejuk dan lembut..tp bila diarang dah besar ..lain cerita pulak..:)

    ReplyDelete
  5. hahha budak2 kan? mcm tu la. tahu salah pandai pjuk. hati mak mana tak tersentuh bila dipanggil sayu mcm tu. haha

    ReplyDelete
  6. Hehehe sian dier... tapi comey sangat!

    ReplyDelete