Back to Top

11 December 2013

Wordless Wednesday | 5 Tahun 57Kg



Assalamu'alaikum, hai...


Sumber gambar daripada Metro 11 Disember 2013.


9 comments:

  1. kesiannya kak. hmm hana kesian dengan budak mcm nie kak. lahai.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asha Hana : Tu la Hana... Kalau ikut berita semalam. Budak ni sampai tak boleh tidur baring. Terpaksa tidur duduk. Sian kan...

      Delete
  2. Kesian tgk budak ni..smlm baca kisahnya di Metro.. kekadang terlalu sygkan anak, so kita ikutkan je kehendaknya..tapi kita tak sedar yg kita mengundang penyakit pd anak itu sndiri...:(

    ReplyDelete
  3. alahaiii.. memang kesian~
    kecik2 lagi kena berdepan dengan obesiti. zura yg tua pon x larat nak bawak lemak byk2.. ini plak yg muda kan~

    ReplyDelete
  4. mesti susah nak bergerak.. kasihannya.. :(

    ReplyDelete
  5. sama2 kita amik ini sebagai pengajaran..jangan terlebih2 manjakan anak dlm bab makan ni..kalau dah jadi cam ni memang susah laa..

    ReplyDelete
  6. kesian budak ni....kecik2 dah ada masalah...kdg2 kena check makanan yg diambil...

    ReplyDelete
  7. Ya! allah...kesiannya sebab baru 5 tahun tu. Kalah berat saya nih.

    ReplyDelete
  8. terkejut masa baca paper haritu.. saya ni dah 25tahun 43kg je..nak naik sikit pun susah.. bdak ni kena jga mkan pasni.. risau naik lagi mendadak..

    ReplyDelete