Assalamu'alaikum, hai... Semalam before dapat cek nuffnang , pagi tu hubby dah ke pejabat pos. Seawal pagi lagi dah bersiap. Tuju...

Happy Crab

/
6 Comments


Assalamu'alaikum, hai...
Semalam before dapat cek nuffnang, pagi tu hubby dah ke pejabat pos. Seawal pagi lagi dah bersiap. Tujuannya hanyalah satu... Iaitu untuk mengirim surat rayuan permohonan pindahnya. Memang tak putus asa...

Balik dari pejabat pos, hubby belikan permainan baru yang murah buat Alia. Seekor ketam... Color pink gitu. Sesuai untuk anak dara. Haha...

permainan baru tapi murah, toys murah,

Semurah mana harganya. Jangan dipersoalkan ok!. Biarlah rahsia. Dah hubby tak nak bagitau. Senyap jelah... 

Dah lama jugak rasanya tak belikan Alia permainan baru. Tu yang hubby belikan tu kot.


Tapi kan... Murah atau mahal sesuatu permainan tu. Reaksi anak tatkala menerima permainan baru pasti sama... Senyum, gembira dan teruja nak main... Even tengah menyusu... Sanggup bangun. Haha... Tak macam orang dewasa. Dapat barang yang mahal kemain happy lagi. Bila dapat yang murah... Mulalah... Muka masam mencuka. Haha... 




ARTIKEL LAIN DI SINI

6 comments:

  1. comel happy crab tu warna pink...aunty pun suka tengok...

    ReplyDelete
  2. Assalammualaikum..fiza,

    apa yg penting anak3 suka mainan kan.. budak2 belikan apa dia suka.

    mselim3

    ReplyDelete