Assalamu'alaikum, hai...
Sebuah rumahtangga yang dibina atas dasar cinta... Seharusnya memiliki kejujuran, kesetiaan dan keikhlasan dan bukannya cemburu membuta tuli... Yang akhirnya mengundang seribu permasalahan. 

Aku tertarik dengan artikel di kosmo semalam yang berkaitan dengan kisah seorang isteri membomohkan suaminya. Ia terjadi kesan daripada cemburu tak bertempat... Sehinggakan sanggup mengunci nafsu suami dengan mengikat dan menanam seluar dalam suami ke dalam kubur. Yes! Ternyata berjaya...

Namun, apa yang terjadi... Sang suami lansung tidak bernafsu termasuklah untuk 'bersama' dengan isterinya sendiri. See... Konon nak tundukkan suami untuk kesan yang lebih bagus... Tapi... Sebaliknya. Akhirnya terpaksa membuka pekung di dada apabila tidak tahan dengan keadaan suaminya... Lalu membawa suaminya berubat secara Islam.

Hakikatnya... Berapa banyak wang, masa dan tenaga terbuang begitu saja untuk perkara yang sia-sia. Dahla sia-sia... Dapat pulak dosa percuma. Hurmmm... Na'uzubillah.

Minta dijauhkan perkara sebegini. Jangan mudah kena hasut dan berfikirlah secara rasional sebelum bertindak. Kita sentiasa ada pilihan... Dan setiap pilihan yang kita buat. Pasti ada baik dan buruknya.

Wallahu'alam...