22 November 2013

Video Alia Susun CD



Assalamu'alaikum, hai...
Tak terasa dah seminggu berada di kampung. Bila di kampung, kemain lagi Alia. Suka sangat punggah barang. Yelah... Rumah nenek dia seluas padang bola. Apalagi... Peluang dan ruang dia bebas nak kacau barang. Tadi... Sempat jugak ambik video Alia susun cd. Kemain khusyuk lagi. Aku cakap pun dah tak dihiraukannya. Maybe teruja kot... First time pegang cd. Dalam kereta. No chance la dia nak main cd. Hubby tak bagi pun...


Biasalah budak. Dapat main... Kemain suka lagi. Kalau part makan... Kemain susah. Sabo jelah...


6 comments:

  1. Pandai tu. Besarnya rumah, seluas padang :O

    ReplyDelete
  2. rajinnya alia kemas cd.... calon menantu ni...hheee

    ReplyDelete
  3. seronok ek dia mengemas, senanglah mama esok anak dara tolong ni...

    ReplyDelete
  4. budak besar alia mmg suka mengemas,yg besar dr alia pun tak kurang rajin tau.cthnya abg aiman.huhu

    ReplyDelete