Assalamu'alaikum, hai...
Malam Jumaat before aku layan movie Agent Vinod. aku ada jugak tengok TGI AF 2013 di Astro Ria. Tengok Hanis Zalikha, Zizan dan tetamu jemputan mereka... Pengarah dan jugak selebriti yang menyertai MasterChef Selebriti Musim ke-2. Sapa tak kenal Micheal Eng kan... Kan!

Menurut dorang... Minggu separuh akhir AF 2013 ni iaitu pada 10 November, malam ni... Para peserta AF ditugaskan bawak lagu bertemakan rock gitu... Macam manalah... Si Amira dan Nabilah yang bertudung tu bawak lagu rock yer? Entah menjadi ke tidak? Korang rasa bagaimana?

Menurut pendapat Micheal Eng... Siapa yang mara ke final AF 2013... Beliau sokong Faizul dan Hazael... Yeeeyyy! Aku pun sokong Faizul. Tapi... Kalau peserta perempuan... Yang mara ke final... Aku rasa Amira, Indah dan Aisyah kot... 

Korang rasa... Siapa yang tersingkir minggu ke-9 AF 2013? Aku rasa Indah atau Nabilah... Tersingkir minggu separuh akhir AF 2013.

Tapi... Apa-apa pun... Itu hanya ramalan aku?. Betul atau tidak... If berkesempatan bolehlah tonton AF 2013 malam ni, 10 November di Astro Ria.

Siapa minat AF 2013, korang sokong siapa?