Assalamu'alaikum, hai... Tengah check gallery. Kot-kot ada gambar tak cantik, nak delete kononnya. Terjumpa gambar yang ni... ...

First Time Makan Buah Durian

/
2 Comments


Assalamu'alaikum, hai...
Tengah check gallery. Kot-kot ada gambar tak cantik, nak delete kononnya. Terjumpa gambar yang ni...


Haritu hubby beli buah durian. Sian tengok Alia. Try la bagi dia makan durian. Ingatkan dia tak suka makan... Sebab hubby kurang sikit bab durian... Kecuali aku... Raja durian. Mesti makan... Tak tolak punya kalau durian depan mata. Hurmmm... Rupanya Alia makan durian. 2 biji isi okeh... Habis dan nak lagi. Aku je takut nak bagi lagi... Durian kan panas... Lagipun Alia first time makan... Takutla jugak nak bagi.




ARTIKEL LAIN DI SINI

2 comments:

  1. Salam kenal..

    sedap je dia kann.. tapi bagi air masak bebanyak sure ok je..

    ReplyDelete
  2. lemak manis sedap la fiza..dua ulas byk gak tu alia makan.

    ReplyDelete