Assalamu'alaikum, hai... Seperti minggu yang lepas. Hari Ahad, malam Isnin mesti tengok Akademi Fantasia 2013  if takde agenda te...

Terkeluar???

/
5 Comments


Assalamu'alaikum, hai...
Seperti minggu yang lepas. Hari Ahad, malam Isnin mesti tengok Akademi Fantasia 2013 if takde agenda tersendiri.

Malam ni... Persembahan mereka secara live di Johor Bahru. Aku agak sikit terkejutla bila Nona tersingkir. Macam indak percaya pun ada bah. Pada aku... Suara Nona antara suara yang sedap di dengar. Tapi... Itu pendapat aku yang takde basic pasal muzik. 

Apa boleh buat... Takde rezeki buat Nona. Huhu... Minggu depan siapa pulak tersingkir... Jangan-jangan indah. Yalah... Asyik yang suara ok je terkeluar.




ARTIKEL LAIN DI SINI

5 comments:

  1. Ida belum berkesempatan menonton AF musim baru ni...dan tak tahu pun nama2 pesertanya ;) Adatlah dalam AF pasti setiap minggu ada yg terkeluar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ida Syuhada : tu la... Bila dah adat... Kenalah akur dengan keputusannya kan.

      Delete
  2. selalu tertinggal nak tgk AF.. haritu sempat tgk sekali je konsert dia kat TV.. ada sorang tu suara dia sedap bila bawa lagu2 jaz..kalau tak silap dia adik pada alif satar kot.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takpe... Nanti boleh tengok AF Online. Kalau adik Alif Satar tu. Si Aisyah... Ha'ah. Suara dia pun sedap gak.

      Delete
  3. kali ni tak layan langsung AF,sibuk dengan si bambam la.peserta A pun tak kenal cmna?hehe

    ReplyDelete