Back to Top

22 September 2013

Pendapat Yang Berbeza



Assalamu'alaikum, hai...
Dah jadi lumrah manusia... Bila orang kata bagus je. Confirm! Nak jugak mencuba. Dek kerana tergoda dengan iklan kicap manis A B C kat tv. Kami  pun belilah satu botol yang kecik semalam di Pasar Sungai Asap. Sebelum ni kami memang setia dengan kicap manis dan masin brand adabi. Takpe la. Kalau tak cuba... Kita tak tahu.

sedap tak kicap manis A B C, kicap manis terbaru,

Tapi serius... Bagi aku lah ek! Aku kurang suka rasanya yang manis sangat. Tak sesuai dengan selera anak tekak aku. Hubby pun kata perkara yang sama. Tu sekadar pendapat aku. Mungkin bagi orang lain ianya sedaplah kan. Yelah! Rambut je sama hitam... Pendapat pasti lain-lain.

Sayang... Semalam buat daging masak kicap guna kicap A B C tu. Sekali tak habis. Padahal selalu. Licin... Lagi hubby penggemar daging masak kicap. Nampak sungguh kurang sedap bukannya tak sedap. Kurenggg... Ok! Hikhik...



4 comments:

  1. alamat jd pekasam la kicap abc tu nanti..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chot : haha... Betul tu. kalau dah kureng... Lambat ler nak guna lagi...

      Delete
  2. owh manis sangat ke akak? haha hana tak guna kicap nie. tengok rupa pown macam madu je. ngeh3. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asha Hana : pada akak... Kicap ni memang manis asha hana. Orang lain akak tak tau la.

      Delete