Back to Top

03 September 2013

Fenomena Bila Harga Minyak Kereta Naik



Assalamu'alaikum ♥,
Sana-sini status facebook followers aku berkata pasal harga minyak RON95 dan Diesel naik 20 sen selepas diumumkan oleh Perdana Menteri kita semalam. Ada yang kutuk, ada yang redha dan tak kurang jugak ada yang tak kisah lansung. Sebabnya... Takde kereta. Hurmmm... Biasalah kan.

Sumber gambar adalah daripada mstar.com.my

Tapi kan... Kalau aku ada di Kuching semalam. Confirm! Dapat tengok suasana sesak di stesen minyak sebelum menjelang 12 malam. Macam satu fenomena setiap kali minyak naik. Perasan tak?

Tapi... Selalunya hubby malas nak isi minyak time sebegitu. Confirm! Terpaksa queue lama. Haha... Boleh pulak gitu.


2 comments:

  1. dgr gak desas-desus semalam..balik keje terus jer isi..tapi masa tu PM tak umum lagi..hihi..

    ReplyDelete
  2. kebetulan masa hari di umumkan hrga minyak naik, pagi sebelum pergi kerja saya isi Rm50 terus. tak pernah buat macam tu sebelum ni..
    hanya kebetulan..hehe

    ReplyDelete