27 September 2013

Dalam Kereta Pun Layan...



Assalamu'alaikum, hai...
Hujung bulan... Satu kewajiban dan kebiasaan kami tiga beranak akan ke luar ke Bandar Bintulu. Bermalam di hotel. Then... Balik ke sekolah hari Ahad. Shopping barang dapur sikit untuk stok sebulan. Biasalah... Hidup jauh dari bandar kenalah beli untuk stok. Habis kelas tadi terus hubby ajak bertolak.


Si Alia bila bawak jalan. Memang suka. Dalam kereta dia macam budak besar. Dah tak nak dah duduk dalam kerusi baby. Tapi... Bila bagi handphone... Bukak cerita Upin Ipin... No hal. Boleh je layan tanpa meragam pun. Senang sikit keja aku. Kalau tak... Memanjang je nak kena tahan dia. Hikhik...


3 comments:

  1. Budak2 memg akan duk diam ble tgk upin ipin kan

    ReplyDelete
  2. @Mimi Azirah Tu La Mimi... suka sangat melayan upin ipin. Tapi ok gak bila dlm kereta. Taklah penat nak ambik dia, kadang tu suka je nak ke depan kacau hubby drive.

    ReplyDelete