Assalamu'alaikum ♥,
Mengimbau second day raya. Ayah, abang, kakak ipar, bapa saudara dan adik aku pegi ke Kampung Belawai belah Sarikei... Untuk ziarah sepupu sepapat belah ayah. Dapatla tempeyek sedara bagi.


Raya ke-4 baru dapat aku merasa. First tengok. Alah simple. Sedap ke. Tapi... Bila rasa. Seriously, memang sedap. Tu la first time aku rasa tempeyek sedap jika nak dibandingkan dengan tempeyek yang pernah aku rasa sebelum... Sebelum ni. Aku memang peminat tempeyek. Tengok tempeyek. If menarik perhatian aku. Confirm! Akan dirembat...

Kitorang dah siap pakat... Lain kali import tempeyek dari Belawai je. Takmo yang lain. Haha... Sabo jelah. Eh! If ada yang nak try... Bagitau ek! ( Siap promote lagi ).

Tapi... Memang sedap weiii. Nipis. Rangup. Nak-nak kacang dan 'pusuk'nya di kisar. Tip top punya tempeyek.