Assalamu'alaikum ♥, Tengok! Lately... Alia selalu buat perangai macam tu. Dah ramai dah yang tegur... Kata " kalau bu...

Betul Ke Dia Nak Adik?

/
0 Comments


Assalamu'alaikum ♥,
Tengok!


Lately... Alia selalu buat perangai macam tu. Dah ramai dah yang tegur... Kata " kalau budak buat macam tu... Tandanya nak adik ". Semalam pun... Tetiba Alia buat macam tu depan mak. Sekali... Mak pun dok kata benda yang sama. 

Bila aku tanya apa kaitannya buat macam tu dengan nak adik. Mak pun tak tau... Katanya... Tu firasat atau pendapat orang dulu-dulu.

Apa relevannya ek! Pernah tak alami?




ARTIKEL LAIN DI SINI

No comments: