Sunday, July 7, 2013

Tonton Ramadhan YANG Hilang



Assalamu'alaikum...
Since tengok episod 4 Ramadhan yang hilang slot samarinda tv3 haritu. Aku terus tertarik. Tertarik punya pasal aku terus google... Carik apa sinopsis ramadhan yang hilang. Ada tengok promo... Tapi lansung tak ingat nak layan. Biasa... Ada anak dan kesibukan yang membawa kekangan untuk hadap tv. Kalau ada masa dan citer best je baru layan.

Rupanya... Kisahnya berkisar tentang....

episod 4 ramadhan yang hilang, sinopsis ramadhan yang hilang,
Sinopsis Ramadhan yang hilang ni. Aku snapping dari blog http://hairuliza-anakku.blogspot.com/2013/07/sinopsis-drama-ramadhan-yang-hilang.html?m=1
Dalam episod 4 ramadhan yang hilang yang sempat aku tengok. Delisha pukul kepala ayahnya dengan bekas nyamuk gara-gara ingin menodainya.

Oleh itu, Delisha keluar dari rumah dan kebetulan mintak kerja di tempat bekas emak dia kerja dulu. Dapatla kerja.

Bila kerja... Delisha disuruh ambik bekas di opis tingkat atas restoran tempat dia kerja. Episod 4 berakhir dengan Delisha ternampak dompet atas kerusi dan mengambilnya. Perbuatan Delisha dilihat oleh ibu Zafirah. Apakah yang berlaku seterusnya. Kenalah tengok episod 5 ramadhan yang hilang malam esok. Macam best kan ceritanya? Pada akulah... Haha.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...