Assalamu'alaikum ♥, Kesabaran yang tinggi harus ada dalam menjaga budak kecik. Kalau takde kesabaran... Memang tangan selalu nak...

Suka Sangat Sabotaj Kerja Aku

/
0 Comments


Assalamu'alaikum ♥,
Kesabaran yang tinggi harus ada dalam menjaga budak kecik. Kalau takde kesabaran... Memang tangan selalu nak lempang. Tapi. Budak kecik... Apa yang diorang paham. Yang tak pahamnya kita orang tua. Selalu nak naik marah tengok anak buat sesuatu yang tak berkenan dek hati. Macam-macam perangai diorang buat.


Bercakap pasal karenah budak kecik. Alia ada satu perangai pantang tengok aku lipat kain. Confirm! Akan ditariknya apa yang aku lipat. Lepas tu buat tak tau je apa yang dia buat. Sabo jelah!...

Sebab tu... Malam lepas dia tidur baru boleh lipat. Kalau dah busy sangat gantung terus dalam almari. Hehe...




ARTIKEL LAIN DI SINI

No comments: