Assalamu'alaikum ♥, Alhamdulillah... Berpeluang jugak update blog. Tengahari ni around jam 2:30 petang, kami bertiga akan memulak...

Puff Paratha Menjadi Pilihan Kami Sekeluarga

/
1 Comments


Assalamu'alaikum ♥,
Alhamdulillah... Berpeluang jugak update blog. Tengahari ni around jam 2:30 petang, kami bertiga akan memulakan misi balik kampung. Misilah sangat. Tapi... Hakikatnya. Exam!!!!!

Tolak tepi dulu exam. Rest kejap. Update blog. Nak cerita... Bila dah susah nak dapatkan bekalan makanan dan jauh dari bandar. Biasanya hubby akan belikan instant punya produk bila teringin... Tapi tak selalulah. Kadang... Kadang...

Baru-baru ni selain keropok lekor, hubby jugak ada belikan roti canai segera jenama lazat. Jenama ni memang dari dulu lagi menjadi pilihan kami. Termasuklah family aku di kampung nun jauh beratus kilometer. Cinta pandang pertama. Hikhik... First time merasa. Terus melekat. 


Pada aku. 10 keping, RM6+ memang berbaloi. Harga murah tapi sedap sesuai dengan jenamanya. Bukan bodek atau tolong promosi secara berbayar okeh! Just pendapat aku sebagai pengguna.

Selain tu. Bila nak panaskan guna minyak atau marjerin. Tekstur canai Tetap lembut tanpa berminyak. Berbaloi beli. Sahur tadi pun siap buat lagi... Hubby teringin nak makan... Cicah pulak dengan susu pekat. Memang tip top. Wallah!!!




ARTIKEL LAIN DI SINI

1 comment: