Back to Top

16 July 2013

Menjadi Jugak Samosa Aku



Assalamu'alaikum ♥,
Alhamdulillah... Kesampaian jugak hajat nak buat samosa sebagai juadah berbuka petang semalam. Ternyata Sedap.


Dalam resepi tu. Aku tambah 1 lagi bahan sendiri iaitu daun sup. Alhamdulillah! Banyak jugak aku buat sampai 30 biji samosa. Hehe... Bukan bertiga saja makan tau. Sedekah dengan kawan-kawan jugak termasuklah jiran sebelah. Jiran sebelah aku non-muslim. Baik orangnya. 

popia, resepi samosa, inti popia yang mudah tapi sedap, inti popia senang dibuat,

Rezeki berbuka semalam. Berbaloi buat.  Oh! Ya abaikan sepotong yang dah nampak dipotong. Alia tak penyabar orangnya. Masak-masak je dah mintak. Actually... Sejak akhir-akhir ni, Alia semakin suka makan popia. Tu yang rajin nak cari resepi yang libatkan popia tu. Hikhik...


No comments:

Post a Comment