Assalamu'alaikum ♥, Dikala entri ini ditaip... Kami 3 beranak dalam kegelapan. Nasib baik dah dengar pengumuman puasa bila.( takd...

Blackout!!!

/
0 Comments


Assalamu'alaikum ♥,
Dikala entri ini ditaip... Kami 3 beranak dalam kegelapan. Nasib baik dah dengar pengumuman puasa bila.( takde kaitan sungguh! ). Alhamdulillah! Rabu kita start puasa dah.

Sian anak aku tidur dalam kepanasan. Nak tak nak akulah yang jadi kipas. Apa boleh buat. Hubby kata... Kalau dah macam ni... Nasib tak baik, sampai pagilah blackout'nya. Sabo jelah!

Harap... Bulan puasa takde blackout malam macam ni. Payahlah. Kalau sampai pagi blackout. Nak sahur pun susah tau.

Huhu... Bilalah nak terang balik ni. Tak dapatlah nak tonton episod 5 ramadhan yang hilang malam ni. Nantilah layan online je. Mood keboringan dah ni. Hampir sejam dah blackout tau...




ARTIKEL LAIN DI SINI

No comments: