Assalamu'alaikum... Sedap eh! Alia... Lansung tak dihiraukan kita disebelah snap gambar bila dapat yang berkenan di hati. Alia be...

Bila Anak Suka Jelly

/
1 Comments


Assalamu'alaikum...
Sedap eh! Alia... Lansung tak dihiraukan kita disebelah snap gambar bila dapat yang berkenan di hati. Alia begitu khusyuk makan jelly


Alia sekarang bukan setakat memilih makanan. Malah dah macam orang tua aku tengok. Apa kita makan. Dia pun nak makan jugak. Tak bagi. Nangis. Hai... Sabo jelah! Baru sorang. Kalau ada 10 orang anak. Mahunya stress... Haha...

Macam mana ek! Mak aku mampu jaga kami 9 orang adik-beradik?... 




ARTIKEL LAIN DI SINI

1 comment:

  1. suka sgt la tu..kusyuk makannya...org2 dulu kuat mental n fizikal n lg pun ramai suri rumah sepenuh masa jer..

    ReplyDelete