Back to Top

02 July 2013

Ambik Gambar Pun Tak Perasan



Assalamu'alaikum...
Begitulah gaya anak dara aku... Di kala aku tengah snap gambar. Macam-macam stail ada. Lansung tak perasan aku ambik gambar dia. Betapa hebatnya penangan upin ipin. Sampai aku pun dah kemaruk tengok upin ipin jugak dibuatnya. Tapi memang best la upin ipin. Banyak unsur-unsur positif cuba ditonjolkan.


Paling best... Selain watak upin ipin. Aku suka gak tengok watak Ismail bin Mail. Otak bisniz sungguh. 2 seinggit. Tu je yang dia tau. Semua benda dia nak jual. Lepas tu pulak selalu gaduh sama Mei Mei. Lucu jer tengok diorang. Kalau ada versi upin ipin dewasa. Macam mana kalau diorang couple ek. Haha... Aku pulak berangan untuk cerita upin ipin versi dewasa. Sabo jelah. Apa-apa pun syabas buat les' copaque kerana telah membuat sebuah  Cerita kartun yang amat mencuit hati.

Alia pulak sekarang ni dah reti gelak dan senyum sorang-sorang tengok upin ipin. Tak paham aku. Haha...




2 comments:

  1. upin ipin mmg best.jgn kata budak2 org dewasa pun layan.ulang byk kali cerita sama pun masih best.

    ReplyDelete
  2. sy simpankan sikit duit tabung akk tuk alia ye.. =)

    gmbar first tuuuuu..bukan main lagi kaki dia..boleh jadi ahli gimnastik tu kak..hehe..

    upin ipin mmng best..sampai saya ada anak pun nti dorang tak kan membesar kak..haha..biar je la kecik..nmpk comel je..
    bdak yang mak saya jaga pun dah terikut.datang umh saya asik cakap 2 inggit, 2inggit..haha

    ReplyDelete