Assalamu'alaikum...
Alhamdulillah... Seawal 1 pagi aku berpeluang untuk update blog. Tu pun dek kerana bangun tukar pampers anak dara aku. Biasalah... Bila ada anak. Mana mungkin boleh tidur lena. Betapa besarnya pengorbanan seorang ibu kan.

Nak dijadikan cerita. Lama dah aku tak check akaun nuffnang. So... Tetiba rasa nak login. Wah! terkejut jugak tengok duit tabungan nuffnang aku naik secara mendadak walaupun ciput. Tak kisahlah kan... Dan satu lagi. Merasa jugak aku sekali lagi CPUV ke-6 yang berstatus on going. Thanks a lot kepada pihak nuffnang kerana terus memberi kepercayaan kepada blog aku untuk terus memaparkan iklan terbaru daripada nuffnang.

BE/CPUV terbaru dari nuffnang, cara cepat dapat BE,

Then, terima kasih jugak buat rakan-rakan yang sudi singgah dan baca cerita yang entah apa-apa di blog aku. Tu je kot rasanya aku nak share.

Bicara Hati : Entri ini bukan nak menunjuk atau apa. Just nak share... Dengan berblogging pun boleh jana income tau...