Assalamu'alaikum... Aku ingatkan Alia takut dengan neneknya. Rupanya tidak. Almaklumlah... Lama dah tak tengok. Ternyata sangkaan...

Alia Dan Neneknya

/
2 Comments


Assalamu'alaikum...
Aku ingatkan Alia takut dengan neneknya. Rupanya tidak. Almaklumlah... Lama dah tak tengok. Ternyata sangkaan ku silap. Syukurlah dia tak takut lagi dah.


Hari tu... Masa balik cuti bulan 3. Tengok jer muka nenek dia terus nangis.

Dengan mak mertua aku pulak. Tak takut tapi ambik masa baru boleh pegang. Mungkin disebabkan jarang berjumpa kot. Balik pun... Sekejap-sekejap. Mana taknya takut. Biasalah budak. Nanti dah besar... Takde dah nak takut lagi kan...





ARTIKEL LAIN DI SINI

2 comments:

  1. biasa la tu kak..nak2 pula orng tua kan..mngkin dia terkejut tu.. =)

    ReplyDelete
  2. budak2 klu dh lama tak jmp mmg macam tu.jgn kata nenek,aiman dulu tinggal dekat rumah wan n maktok sebulan je ibu abah balik dia tenung je serupa tak kenal.haha..

    ReplyDelete