Assalamu'alaikum... Bukan bilik mandi jer bahaya ... Mana-mana tempat pun bahaya terutamanya kepada anak-anak yang belum faham aka...

Terbaru Anak Mati Dalam Baldi

/
0 Comments


Assalamu'alaikum...
Bukan bilik mandi jer bahaya... Mana-mana tempat pun bahaya terutamanya kepada anak-anak yang belum faham akan erti baik atau buruk. Contohnya... Apa yang tersiar di harian metro online hari ni...

anak tertonggeng dalam baldi,
Sumber info adalah daripada laman www.hmetro.com.my

Muda sebulan dari Alia budak tu. Sian... Malang tak berbau... Nasi dah jadi bubur. Menyesal pun tak guna. Sebab tu... Aku buat pagar kat depan bilik air. Walaupun ada pintu. Lepas tu pulak... Aku memang ambik serius part bilik Air. Banyak sangat dah kisah kanak-kanak maut dalam bilik air.

Moga... Kisah anak maut tertonggeng dalam baldi ni menjadi pengajaran buat kita bergelar ibu. Jangan ambik mudah pasal anak kecik dalam bilik air. Sebagai peringatan buat sendiri jugak sebenarnya.


ARTIKEL LAIN DI SINI

No comments: