Assalamu'alaikum... Alhamdulillah... Sekali lagi aku berpeluang untuk terus berkongsi cerita di alam maya. Semalam baca majalah...

Rawat Tumit Pecah Dengan Mudah

/
1 Comments


Assalamu'alaikum...
Alhamdulillah... Sekali lagi aku berpeluang untuk terus berkongsi cerita di alam maya.

Semalam baca majalah mingguan wanita. Adalah satu petua ni yang dikongsikan oleh pembaca di mana untuk merawat tumit pecah dengan senang... Just goreng kulit ayam sehingga keluar lemak. Lepas tu ambik lemak dan sapu ke tumit yang pecah. Menurut yang berkongsi petua ni... Lepas seminggu dah nampak hasil ^_^. Menarikkan. Tak perlu keluarkan duit untuk rawat tumit pecah.

Sumber gambar adalah daripada laman www.fuh.my

Macam-macam petua ada. Janji kita rajin je nak try. Selagi tak memudaratkan... Apa salahnya kita mencuba. Semoga info ni memberi manfaat kepada mereka yang memerlukannya. InsyaAllah ^_^.

Selamat bertugas kembali...




ARTIKEL LAIN DI SINI

1 comment: