Assalamu'alaikum... Aku tak pernah lagi makan buah strawberi . Jakun kan... Mhuhaaaha. Kata kebanyakan orang, rasanya manis ma...

Di Sebalik Rasa Masam Manis Strawberi

/
3 Comments


Assalamu'alaikum...
Aku tak pernah lagi makan buah strawberi. Jakun kan... Mhuhaaaha.

Kata kebanyakan orang, rasanya manis masam. Sedap!... Betul ke? Hanya mereka yang pernah merasanya jer yang tahu. Ye tak?

Sumber snapping info adalah daripada Majalah iSIHAT

Before ni aku pernah terbaca. Disebalik rasa strawberi tu terdapat banyak kebaikannya. Antaranya... Ia mampu membantu mencegah gigi rosak ^_^. Ini semuanya berdasarkan kajian yang telah dibuat. Bermakna... Satu advantage ler pada yang suka minum jus strawberi. Senang jer kan nak cegah gigi daripada rosak. Cuma dengan hanya mengamalkan meminum jus strawberi. Hurmmm... Sedap ke tak ek! Jus Stawberi?




ARTIKEL LAIN DI SINI

3 comments:

  1. wah strawberi tak penah makan?biaq betui.hehe..

    ReplyDelete
  2. kak, nak puas mkan stoberi, g la hnymoon kat cameron.. tp tak tahan masam..hahaha.. dulu sya pun jakun jgk.. bila dah merasa, tak heran.. tp kalau stoberi & coklat, mmng sedap.. =)

    ReplyDelete