Assalamu'alaikum... Sejuk giler... Alia masih lagi lena dibuai mimpi. Sempat jugak aku snap gambar dia haihh. Buat pertama kaliny...

Buat Pertama Kalinya Berselimut

/
1 Comments


Assalamu'alaikum...
Sejuk giler... Alia masih lagi lena dibuai mimpi. Sempat jugak aku snap gambar dia haihh. Buat pertama kalinya dia mahu berselimut. Maybe sebab tak berstokin kot. Kesnya aku bawak sepasang stokin jer. Sudah! Semalam dah guna kat hotel. Tak kan nak guna berulang. Lagipun... Alia jenis kulit sensitif. Mudah nak merah-merah :'(.


Bestnya dia tido. Aku pulak tak dapat nak tido. Huhu... Mood happy sesangat kat kampung kot. Tu sampai tak boleh nak pejamkan mata. Heeee...




ARTIKEL LAIN DI SINI

1 comment: