Assalamu'alaikum... Nak tahu tak. Hari ni.... KUCHING 28 Mei - Sebuah bot ekspres dalam perjalanan dari Belaga ke Kapit yang sar...

Bot Karam Di Belaga?

/
2 Comments


Assalamu'alaikum...
Nak tahu tak. Hari ni.... KUCHING 28 Mei - Sebuah bot ekspres dalam perjalanan dari Belaga ke Kapit yang sarat dengan penumpang karam kira-kira 9 pagi ini berhampiran Tanjong Giam Bungan.Tragedi itu berlaku kira-kira sejam selepas bot yang sarat dengan penumpang yang balik untuk menyambut Hari Gawai itu berlepas dari pekan Belaga.Petikan daripada utusan.com.my

bot karam belaga, mangsa bot karam belaga, berita terkini bot karam belaga,

Sian pulak aku baca tragedi ni. Dahlah ramai yang nak balik sambut Hari Gawai ^_~. Sebenarnya tempat ni tak jauh dari tempat hubby mengajar. Suatu ketika dulu dia pernah menaiki bot di situ untuk bawak budak-budak sekolah. Tulah antara penghubung yang sering digunakan oleh masyarakat sekitar situ. Sian kan... Setakat ni jumlah mangsa sebenar belum dapat disahkan.




ARTIKEL LAIN DI SINI

2 comments:

  1. kesian kan..tragedi macam ni jarang je berlaku.harap semuanya selamat

    ReplyDelete
  2. erm..patutnya pihak kat sana sediakan la bot yang menjamin keselamatan penumpang disana kan.. sebabnya tu salah 1 pengankutan yng digunakan..

    ReplyDelete