Assalamu'alaikum... Itulah berat Alia setahun 3 bulan . Habis jer waktu sekolah... Lepas makan dan solat. Kira-kira jam 2:30 peta...

9.200 Kilogram

/
0 Comments


Assalamu'alaikum...
Itulah berat Alia setahun 3 bulan. Habis jer waktu sekolah... Lepas makan dan solat. Kira-kira jam 2:30 petang... Aku dan hubby bawak Alia pergi ke klinik. Pemeriksaan rutin untuk kanak-kanak.

Hari ni, Alia just timbang berat jer. Takde injection seperti sebelumnya. Alhamdulillah... Berat Alia ok kata nurse. Naik... 9.200 Kilogram.

Yang lucunya... Alia takut dengan nurse. Tapi taklah sampai menangis. Cuma tak becok seperti mula-mula masuk klinik. Kemain ramah lagi dia dengan budak-budak kat klinik.


Selain tu jugak aku dibekalkan satu penanda buku yang berisi dengan maklumat mengenai tanda-tanda bahaya pada kanak-kanak bawah 5 tahun dan tanda-tanda bahaya pada bayi baru lahir hingga 1 tahun...

Bagiku... Ianya amatlah berguna ^_^. After raya... Baru Alia pergi klinik lagi untuk injection. Berapakah berat Alia setahun 6 bulan ek?... Nanti aku updated untuk Alia tahu akan perkembangannya bila besar nanti.




ARTIKEL LAIN DI SINI

No comments: