Assalamu'alaikum...
Bestnya pengguna Maxis, sampai RM1 jer... Promosi ditawarkan Hotlink. Dulu aku pengguna Maxis dan Celcom. Biasa time study dulu. Sampai 2 number. Aku percaya ramai budak universiti gitu. Betul tak?

Tapi sekarang aku guna satu nombor saja iaitu celcom. Coverage celcom lah yang ok kat sini. Bercakap pasal promosi terkini dari Hotlink. Disebabkan perasaan ingin tahu yang membuak-buak. aku kliklah iklan color merah seperti di bawah di blog kawan aku. Aku rasa kat blog aku pun ada gak iklan ni muncul sekali-sekala dari pihak nuffnang.



Ceritanya begini .. MAXIS ada Produk terbaru  yang dipangggil MAXIS RM1 Jer ! Haaa ... RM1 jer pon... Tersangatlah murah. Apakah produk tu? Dengan mendail *100*2# di telefon bimbit kita , kita boleh memuat turun 4 jenis kategori paling popular.. Hanya dengan RM1 jer ! 4 kategori ditawarkan iaitu... Music / Ringtone, Berita, hiburan terkini dan Permainan. 

Kalau aku part berita paling best... Dengan RM1 jer dah dapat baca berita. Tak perlu susah dah.

Siapa pengguna maxis. rebutlah peluang. Nak tahu selanjutnya mengenai iklan tersebut... Bolehlah melawati laman Hotlink seperti berikut | Maxis