Back to Top

25 April 2013

Tak Pernah Tukar Syampu



Assalamu'alaikum...
Entri kali ini bukan aku nak bercerita pasal syampu yang Alia pakai. Tapi... Entri kali ini tentang aku sendiri. Asyik citer pasal Alia jer kan... Mana pulak citer si emaknya.

Ketahuilah... Aku jenis sorang yang setia ( Angkat bakul sendiri nampak ). Namun... Kesetiaan aku juga ada batasnya. Terutamanya pada sesuatu produk. Kalau setia dengan suami... Itu takde galang ganti. Setia hingga hujung nyawa tau.


Part produk... Kalau sesuatu produk tu bagus setelah menggunakannya dalam beberapa bulan. Confirm! Tak tukar punya. Contohnya, salah satu produk aku tak tukar dari zaman anak dara sampai sekarang adalah syampu jenama pantene. ( Bukan nak bodek pihak pantene or mana-mana pihak tau ). Ini adalah sekadar pendapat aku as a user.

Pada aku... Pantene memang bagus. Kalau tak mana mungkin en. Hussien turut memakai syampu pantene jugak. Syampu pantene pada aku bukan je membuatkan kepala berasa ringan. Ia juga membuatkan rambut kelihatan bersinar dan kuat. Jaranglah nampak rambut gugur... Kecuali selepas bersalin dulu. Tapi itu cerita lain. Bukan tu je... Kelemumur pun tiada bah!. Sungguh selesa! Itulah kesimpulannya. Dan... Satu lagi, sebelum pakai pentene dan mengamalkan petua kurangkan rambut gugur. Memang ada gak rambut gugur. Tapi tidak lagi sekarang. Alhamdulillah ^_^.


Setakat ni... Belum terfikir lagi nak tukar syampu... Walaupun macam-macam syampu berada di pasaran ketika ini.... Sebab dah selesa guna syampu pantene ^_^

Pantene memang terbaik!


No comments:

Post a Comment