Assalamu'alaikum... Pagi tadi ... Kami 3 beranak pergi pasar Sungai Asap. Hajat di hati nak carik sayur... Pakcik Jerman 3 hari dah ...

Nyaman Sik Alia?

/
0 Comments


Assalamu'alaikum...
Pagi tadi... Kami 3 beranak pergi pasar Sungai Asap. Hajat di hati nak carik sayur... Pakcik Jerman 3 hari dah tak jual sayur. Dapatlah sayur kucai, kacang dan bayam. Alhamdulillah!

Kemudian... Singgah pulak kedai aunty. Kedai selalu kami pergi. Kiranya pelanggan tetaplah. Tempat sumber kami membeli air mineral 12 kotak setiap bulan beb. Takde pun nak beli apa sebenarnya. Cuma en. Hussien je berhajat nak beli air milo kotak. Dah tau dah. Confirm!

produk minuman terbaik untuk kesihatan tubuh badan,
Musim hujan sekarang ni... Alia selsema lagi. Tu yang hidung kekuningan kena kunyit ^_^

Sampai dalam kereta. Mak aiii... Alia merengek mintak milo kotak bila tengok ayah dia sedang khusyuk minum guna straw. Apalagi... Ayah dia bagi arr. Tapi sikit je dalam kotak tu. Fuh! Kemain lagi dia hisap. En. Hussien saja ler tanya Alia "Nyaman sik Alia?" ( maksud sedap tak dalam Bahasa Sarawak ). Dengan kadar segera Alia mengangguk. Seperti memahami pertanyaan ayahnya. Aku dan en. Hussien sama-sama tergelak tengok gelagat Alia.

Sungguh menghiburkan hati. I love u so much sayang.

Nota Kaki : Milo adalah antara produk kegemaran kami. Mesti ada stok kat umah.




ARTIKEL LAIN DI SINI

No comments: