Assalamu'alaikum...
Alhamdulillah... Di ruang maya ciptaanku ini. Sekali lagi aku ingin berkongsi cerita. Secara umumnya, Cerita kali ini lebih berkisar tentang menghiasi blog. Dan secara spesifiknya lebih berkaitan dengan 3 jenis related post yang awesome iaitu sepertimana yang kita ketahui... Ia adalah salah satu widget yang mampu tingkatkan pageview sesuatu blog.

So, secara ringkasnya... Aku ingin kongsikan beberapa jenis widget related post yang menarik. Malah, ramai blogger menggunakannya. Berikut adalah senarai beberapa jenis widget related post paling popular yang aku maksudkan, iaitu :-

1. Linkwithin.com
Related post jenis ini memang popular. Rata-rata blogger menggunakannya. Just klik link ini | linkwithin.com untuk download dan install.


2. 2leep.com
Related post jenis ini pun tak kurang hebatnya. Menarik! Nak tahu lebih lanjut lawatilah laman ini | 2leep.com


Related post terkini yang mendapat sambutan terhebat sekarang ni. Ramai gak blogger yang tukar widget related post mereka gara-gara nrelate. Nak tahu kehebatan penangan widget nrelate ni... lawatilah laman ini | nrelate.com


Tu antara 3 jenis widget related post untuk blogspot paling menarik aku kira. Semoga info sedikit daripada aku memberi manfaat di masa hadapan. Mana tau nak tukar selera. Ye tak?

Sekian. Wassalam...