Assalamu'alaikum... Sementara tunggu Alia bangun... Aku sempat ler blogwalking jiran bloglist aku. Ternampak satu tajuk menarik d...

Kisah Terkini Lahirnya 2 Pasang Bayi Kembar ( 4 Orang )

/
3 Comments


Assalamu'alaikum...
Sementara tunggu Alia bangun... Aku sempat ler blogwalking jiran bloglist aku. Ternampak satu tajuk menarik di www.borakkosong.com pasal wanita inggeris lahirkan 2 pasang bayi kembar.

2 pasang kembar terbaru,
Sumber snapping info adalah daripada www.borakkosong.com

Wah! Teruja aku. Apakah petua untuk dapatkan anak kembar yang dia amalkan ek? Hehe... Nak gak tahu.

Mesti happy sesangat pasangan ni kan... Bertuah betul. Cemburu aku haishh... Apa-apa pun rezeki dia sapa tahu kan. Semuanya Allah telah aturkan... Kun fa ya kun... Jadi maka jadilah ^_^.




ARTIKEL LAIN DI SINI

3 comments:

  1. mmg seronok tgok org dpt kembar..setiap org rezeki lain2 kan fiza..mungkin Allah tak nak bagi kita anak kembar sbb bukan sng nak jaga 2 baby dlm satu masa..sorg pun fiza faham macam mana kan..kita tak mampu kot sbb tu Allah tak bagi..:)

    ReplyDelete
  2. Memg seronok dpt bby kembar nih.sy pun berangan nk baby kembar jugak tp stakat nih xde rezki kan

    ReplyDelete
  3. Memg seronok dpt bby kembar nih.sy pun berangan nk baby kembar jugak tp stakat nih xde rezki kan

    ReplyDelete