08 April 2013

Hebat! Keywords Meletop!



Assalamu'alaikum...
Alhamdulillah... Alia dah tido. Huhu... Hujan kat luar. Memang best kalau tido. Tapi mata tak ngantuk lagi. Alang-alang ada idea merapu. Baik share cerita.

Macam orang lain jugak... Aku pun suka check akaun nuffnang aku walaupun duitnya bersen-sen jer. Haha. Buat malu aku jer. Tapi bukan tu saja aku nak tengok. Statistik nuffnang juga membuatkan aku tertarik. Nak gak tau berapa ramai pelawat datang berkunjung ke belog aku. 

Dan... Alhamdulillah! Banyak keyword meletop hari ni berkaitan ABPBH KE-26 menyebabkan ramai gak yang datang melawat ke belog aku. Tapi tak ler sampai beribu pun. Siapalah aku. Followers pun tak ramai. Sekadar puaskan hati suka-suka menulis. Kalau ada hasil. Alhamdulillah... Rezeki jangan ditolak, musuh jangan dicari... Tak gitu? Entri penyumbang keyword meletop aku hari ni : Senarai penerima ABPBH KE-26.

keyword penyumbang trafik terbanyak, keyword bernilai,

Orait! Entri ringkas dari aku tentang apakah keyword meletop di belog aku untuk hari ni. Kepada yang sudi singgah di belog aku. Ribuan terima kasih aku ucapkan. Kalau ada masa terluang... Jemputlah singgah lagi ^_^.

Sekian. Wassalam...


No comments:

Post a Comment